June 3, 2023

Domaćin večere pod stresom planira večernji jelovnik: predjela, predjelo i dodatne priloge. Nakon prikupljanja recepata i finaliziranja popisa namirnica, pada nam na pamet najvažnije pitanje: Što su deserti?

Claire J. Savitz 09 ima odgovor. Njezina najnovija kuharica, What’s for Dessert: Simple Recipes for Dessert People, sadrži više od 100 pristupačnih, inovativnih i ukusnih recepata koji se mogu poslužiti kao zadovoljavajući desert na kraju svakog obroka. Nakon što je kušao jedan od njezinih recepata, Upravni odbor Harvard Crimson Arts dao je Savitz snažan pečat odobrenja.

Zvijezda YouTubea topao je i gostoljubiv vodič kroz zbirku “slastica koje izazivaju sreću”, od jednostavnih bageta do raskošnih souffléa. Saffitz se u uvodu sprijatelji s čitateljima pozivajući ih u svoj dom, gdje je traženje slatkiša svakodnevna pojava. Sa šarmantnim osobnim anegdotama i savjetima o tome kako peći s manje brige, ona se predstavlja kao prijateljica, a ne kao slavna osoba, i usvaja ležeran ton kako bi prenijela godine kulinarske mudrosti.

Najjedinstvenija i najkorisnija komponenta What’s for Dessert je njegova matrica recepata. Saffitz navodi naziv svakog recepata u knjizi na dvije stranice i raspoređuje ih na x-osi za ukupno vrijeme i y-osi za težinu, koja ide od vrlo lakog do srednjeg. Alat je idealan za čitatelje koji ne žele listati stotine stranica kako bi pronašli recept koji odgovara njihovim potrebama; Mogu odabrati sve, od jednostavnog pečenja u zadnji tren, poput njezinih kolača s rastopljenom čokoladom i maslinovim uljem, do umjerenog šestosatnog recepta poput njezinih jastučastih beigneta bez okretanja stranice.

Saffitz je stalno prisutan u cijeloj kuharici, predstavljajući svaki recept uz kratak opis koji opisuje njegovu osobnu povezanost s desertom. Što je najvažnije, upute su jednostavne i jasne; What’s for Dessert daleko je od špekulacije, dopuštajući početnicima i iskusnim da s lakoćom dovrše recepte. Ona predviđa sva pitanja koja bi se mogla pojaviti i svoje recepte završava odjeljkom “Mogu li…” koji pokriva zamjene sastojaka, može li se desert napraviti unaprijed i još mnogo toga. U Disneyevom filmu “Ratatouille”, kuhar Gusto govori svojim obožavateljima: “Svatko može kuhati.” Saffitz je stvarni ekvivalent voljenog kuhara, koji razveseljava čitatelje implicitnom porukom da svatko može peći.

Nakon Savitzova testa, The Harvard Crimson odlučio je ispeći slane plavuše od indijskog oraha. Recept je odabran za minimalan broj sastojaka—savršen za studente koji nemaju cijelu smočnicu—i puno vrijeme pripreme od samo 1 sat i 15 minuta. Upute za pripremu tijesta bile su jasne i lake za slijediti, ali su svejedno zahtijevale dovoljno pažnje i truda da se svatko osjeća kao natjecatelj “Velikog britanskog pekarskog showa”. Dodatak domaćih indijskih oraščića prelivenih toffeeom uzdigao je osnovno plavo tijesto u nešto što se može s ponosom poslužiti nakon pečenja.

Gotov proizvod distribuiran je na produkcijskoj večeri Arts Panela. Urednici su mrmljali puna usta hvale, u rasponu od “To je stvarno dobro” do “Tako je nježno”. Bili su oduševljeni hrskavom vanjštinom i plavom unutrašnjošću, bogatim okusom karamele koji nije prešao prag zadovoljavajuće slatkoće i savršenom količinom indijskih oraščića — sve u svemu, nevjerojatan uspjeh.

Saffitzovo najnovije izdanje neprocjenjiv je izvor za svakoga tko se identificira kao slatka osoba. Služe kao koristan i informativan vodič, a ostavljaju prostor za fleksibilnost, prilagodbu i istraživanje. Knjiga je također umjetničko djelo: sa svojom svijetlom, šarenom fotografijom hrane, može poslužiti kao knjiga za stolić za kavu, kao i zbirka recepata. “What’s for Candy” oduševio je Umjetničko vijeće, a sigurno će učiniti isto za ljubitelje slatkiša posvuda.

—Možete kontaktirati pisca osoblja Ninu M. Foster na nina.foster@thecrimson.com.

Source link